Zacznijmy już teraz

Jestem twoim przyszłym trenerem

Nazywam się Ivan

Cześć

OSIĄGNIJ SWÓJ CEL

Nazywam się Ivan Mykulanyntes i od osiemnastego roku życia pomagam moim podopiecznym w osiągnięciu atrakcyjnej i silnej sylwetki. Moim celem jest sprawić żeby przemierzana przez nas droga była przyjemna, efektywna, a rezygnacja z czekolady niekonieczna Dzięki temu, że w moim życiu obecna była różnorodna aktywność fizyczna- zaczynając od jazdy na nartach, poprzez piłkę nożną, kończąc na trójboju siłowym- możemy skomponować treningi idealnie dobrane do Twoich preferencji i możliwości (treningi siłowe, motoryczne).
Dodatkowo lubię dobrze zjeść także moje plany żywieniowe są oparte na masie dobrych, sprawdzonych przepisów, które poprzez metodę prób i błędów stały się prawdziwą eksplozją smaków.
W mojej sportowej biografii odnaleźć można takie osiągnięcia jak:

  • Mistrz Polski 2018 w wyciskaniu leżąc w kategorii Junior 83kg.
  • Srebrny medal Mistrzostw Polski w wyciskaniu leżąc Junior Open.
  • Złoty medal Mistrzostw Dolnego Śląska w wyciskaniu leżąc.
  • Srebrny medal mistrzostw Śląska w trójboju siłowym
100+
Zadowolonych klientów
1600+
Treningów
99,999+
Spalonych kalorii

PODSTAWOWE TYPY TRENINGÓW

Poniżej przedstawiam 3 główne typy treningów. Przed pierwszym treningiem ustalimy nasz cel oraz dobierzemy odpowiednie ćwiczenia.

Trening ten ukierunkowany jest na rozwój glikolitycznych włókien mięśniowych (siła i prędkość). Przyczyniają się one najbardziej do budowania masy mięśniowej (grubość mięśni się powiększa) i sprawiają, że sylwetka staje się atletyczna. Trening ten składa się głównie z ćwiczeń wykonywanych po 12-14 powtórzeń (20-25 sekund).
Rodzaje ćwiczeń dobierane są indywidualnie w zależności od możliwości i sprawności. Możliwe jest również skupienie się na konkretnych partiach ciała, które uznane zostaną za priorytet.

Ilość wolnych włókien mięśniowych jest jednym z głównych czynników odpowiedzialnych za wytrzymałość organizmu. Kolejnym bardzo ważnym elementem jest ilość mitochondriów w tych włóknach.
Trening tych włókien jest inny niż trening siłowy. Ćwiczenia są wykonywane z niską intensywnością przez długi czas (więcej niż 5 min). Ćwiczenia takie jak bieg, jazda na rowerze, pływanie, itd. wykonywane w zakresie tentna 105-140 przyczyniają się do poprawy ogólnej wytrzymałości organizmu.
W wolnych (utleniających się) włóknach mięśniowych znajduje się zwiększona ilość mitochondriów, czyli organelli, które odpowiedzialne są za utlenienia związków organicznych, syntezy ATP i termogenezy. Kiedy zwiększa się ich ilość analogicznie zwiększa się również wytrzymałość organizmu.

Taki rodzaj treningu nieco się różni od treningu klasycznego. Jego celem jest osiągnięcie maksymalnej siły i mocy mięśni.
Często podczas treningu siłowego wykorzystujemy dwa/trzy ćwiczenia np. przysiady ze sztangą lub wyciskanie sztangi leżąc (mogą być również inne). Wykonywana jest duża ilość serii roboczych, intensywność jest dość wysoka i może sięgać aż 90% w zależności od okresu przygotowań. Serii nie robi się do upadku mięśniowego, maksymalny wynik pokazuje się dopiero na zawodach. Podczas tego treningu udoskonala się połączenie pomiędzy mózgiem a mięśniami. Uczymy nasz system nerwowy przesyłać mocny sygnał, który pozwala angażować maksymalną ilość włókien. Warto na koniec dodać że ten trening najbardziej rozwija mięśnie glikolityczne (białe) odpowiedzialne za dużą siłę i prędkość.

OBLICZ SWOJE BMI

Kalkulator BMI (Body Mass Index) daje każdemu możliwość szybkiego i wygodego obliczenia własnego wskaźnika masy ciała. BMI obliczamy dzieląc masę ciała (w kilogramach) przez wzrost do kwadratu (w metrach). Wskaźnik ten wykorzystywany jest przede wszystkim do oceny ryzyka pojawienia się groźnych chorób: miażdżycy, choroby niedokrwiennej serca, udaru mózgu, czy nawet nowotworów. Większość tych chorób jest związana z otyłością i dlatego kalkulator BMI to tak przydatne narzędzie.
BMI Weight Status
Below 18.5 Underweight
18.5 - 24.9 Normal
25 - 29.9 Overweight
30 and Above Obese

Opinie moich podopiecznych

Zmień swoje życie już teraz

SKORZYSTAJ
Z 10% ZNIŻKI NA PIERWSZY TRENING
577 510 708

Aktualności/Porady

Ciekawostki sportowe, porady specjalisty
X